URNIK 2018/2019!

Pripravili smo nov urnik za sezono 2018/2019. Dodali smo nekaj novih vaj, da bo pri nas še bolj zanimivo in da bo vsak lahko našel kaj zase...

web-2018-09-barada-urnik.pdf

Na urniku boste našli nekaj novih vadb, ki jih uvajamo letos na novo, spodaj vam bomo skušali na kratko opisati te vadbe.

SWEAT je nova oblika treninga za moč, posebej prilagojena za ženske. Gre za anaerobni trening za oblikovanje telesa, z veliko vaj za zadnjico, roke, noge in trebušne mišice. Vaje se izvajajo z lastno težo, pa tudi s pripomočki kot so TRX trakovi, žoge, elastike itd. 
 
 
Strenght&Stretch je kombinacija vaj za moč in raztezanje. Uvodnih 15 minut treninga je posvečenih ogrevanju z vajami za moč, preostalih 45 minut pa se posvečamo raztezanju, vajam za povečevanje fleksibilnosti in elastičnosti celega telesa. 
 
 
BARADA POWER je trening, ki bo posvečen izgradnji mišične mase in pridobivanju na moči. Krožni treningi za vadbo različnih mišičnih skupin in povečevanje moči celega telesa bodo vključevali tako vaje z lastno težo (dvigi, plank, počepi... ) kot uporabo "ročk", kettlebell uteži in drugih vadbenih pripomočkov.